UngiAarhus: Dit barns klub og ungdomsskole

Når skoledagen er slut, står UngiAarhus’ klubtilbud og ungdomsskolen klar til give dit barn den bedste fritid.

Skåde Fritidsklub & Ungdomsklubben KlubK Skåde

Skåde Fritidsklub er for dig der går i 4.-6. klasse.

Ungdomsklubben KlubK Skåde er for dig der går fra 7.-9. klasse op til 18 år.

I Skåde Fritidsklub har du mulighed for at lave spændende aktiviteter, fordybe dig i interesser, knytte venskaber for livet, blive klogere på verden - og i det hele taget have det sjovt sammen med andre.
    Ungdomsklubben KlubK Skåde er for dig der går i 7. -9. klasse op til 18 år. Vi samarbejder med KlubK Krage om større aktiviteter og ture. Så skulle du have lyst til at møde nye unge og deltage på vores ture og tilbud, har du også mulighed for at komme der.
    I Skåde Fritidsklub og Ungdomsklubben KlubK Skåde gør vi os hver dag umage med at skabe gode rammer for børn og unges fritid. Vi ved, at alle børn og unge har brug for et sted, hvor de kan komme, som de er, og hvor de kan udvikle sig og lære gennem interesser og lyst.
    At skabe trygge og gode rammer kræver dedikerede og kompetente voksne, der hver dag står klar til at tage imod, lytte, være interesseret og sætte i gang. Gode rammer er for os miljøer med plads til fysisk udfoldelse, samtaler, kreativitet, leg og nærvær.
    I hverdagen arbejder vi for at motivere børn og unge til at turde rykke sig og mestre livet. Vi er tæt på i rejsen fra barn til ung. En betydningsfuld fase i livet, hvor der både er masser af highfives og bump på vejen som vi godt tør snakke om.

På UngiAarhus’ hjemmeside kan du læse meget mere, og om hvordan du tilmelder dit barn.

Læs mere hos UngiAarhus.

Hvis du vil vide mere om ungdomsskolen og om, hvordan dit barn tilmelder sig, så kig ind på ungiaarhus.aarhus.dk/ungdomsskolen, hvor du under ungdomsskolen finder kataloger og links til tilmeldingapp.

Hvis du har spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os i klubben eller skrive til UngiAarhus på uiaa@mbu.aarhus.dk

Vi glæder os til at se dit barn.

Sidst opdateret: 1. oktober 2023