Sådan klarer vi os

Læs mere om hvad undersøgelser viser, at elever og forældrene mener om Skåde Skole.
Du kan også tilgå Undervisningsministeriet side med tal om trivsel, karakterer, fravær, elever pr. klasse med mere.

• Læs op

Den nationale trivselsmåling

Alle folkeskoler skal hvert år gennemføre en trivselsmåling blandt eleverne i børnehaveklassen til og med 9. klasse.

Vores lokale sundhedsmåling

Vi har valgt at supplere den nationale trivselsmåling med en sundhedsmåling. Undersøgelsen har fokus på børnenes bevægelse, madvaner og søvn. For de ældste klasser er der også spørgsmål om seksualundervisning, alkohol, rygning og brug af euforiserende stoffer. Desuden spørger vi til børnenes mentale sundhed, herunder livsstilfredshed og samvær med andre.

Uddannelsesstatistik

På Undervisningsministeriets hjemmeside kan du blandt andet følge udviklingen i elevernes og skolens resultater, elevernes trivsel og fravær.

Sidst opdateret: 1. september 2021